Congrats :)



 



 
Hey ! harini semua budak f3 dah dapat result kan ?
so camne result korang ? okey ?
kalau tak berapa nak okety tu jangan sedih2 ,
SPM ada lagi , SPM lagi penting kan ?
Yang berjaya dapat  straight As tu tahniah la ye:)


Lam pukul 11 Arill call cakap Kimi dapat 9A ,


orang baru bangun tidur gane ngat cakap ,
tapi dok kejut pun , sebab ye memang bijok dah .
Patu bangun sibuk duk tanya orang dapat berapa ,
*sayakan bzbdy*

Pukul berapa tah K.Eika im cakap dapat 9A , 
OMG , bangga gila aku ,
yela , mana tak bangga nya , kakak aku tu ,
kakak angkat je , tapi dah anggap macam kakak kndung dah tau :)
Kakak aku boleh , tak kan aku tak boleh kan ?
okey , akn ku usha sedaya upaya :)
btw , tahniah k.eika , ilysm :*

Rmai la orang yang myra knl dpt 9a & 8a , 
K.raz , K.Ania , K.Sya , Fifi , Mirul , Iqmal & more la ,
tahniah tahniah tahniah <3 ,
tahun depan aku pulak mangsa PMR , debo eyh ~
tak yoh nok mintok2 hadioh la , saya dok keje g , bereh ?
Tahniah la semua pelajar SMKSS yang dapat  straight A ,
berapa orang tah , dengar2 89 , 83 mana se dok tahu la .
tahniah la ye . 

Okey la tu je nak update , gtg pking baju , 
JB mnanti , bye Terengganu :)


Hola!



" Bonjour fellas! Thank you for your visit. Mira here , 15teen & SMKSS .Anyway, have fun reading this blog."

Tagboard

PUT UR CBOX CODE HERE

Calendar




MUSIC