aku rindu lah dekat insan tu .. rindu sangat .. kadang kadang aku terfikr .. knpe prgai dai dh byk brubah?? tapi ni semua pon salah aku jugak .. aku yang mintak semua ni .. aku ego ego sangat ! kalau aku tak mintak semua ni takkan pernah terjadi .. tak apa , aku redha .. mungkin ada hikmah di sebalik aku buat keputusan ni ..

tapi .. aku mengharapkan sesuatu yang lain dari insan tu .. sesuatu yang ..bahagia sangat bagi aku .. aku nak sangat kebahagiaan dari dia .. aku nak sangat terasa untuk hidup bersama dia .. tapi aku takkan pernah dapat .. tu semua hanya tinggal angan angan je ..
aku hanya boleh bermimpi untuk mendapatkan insan tu  .. dia sajalah yang buat hidup aku bahagia .. semenjak dia hadir dalam hidup aku ... aku terasa hidup aku bahagia sangat .. tak terkata .. sejak perkenalan aku dengan dia .. yang takkan dapat aku lupa sampai bila bila ..
sebelum ni .. hidup aku betul betul tersiksa , sakit hati dengan  ex - boyfie aku dulu ..
aku betol betol tertekan sampai terasa nak bunuh diri tapi , nasib baik aku dapat sokongan dari rakan rakan aku .. sampai je pada tarikh petme kli aku jmpe dia ..hidup aku berubah .. dari kecewa terus bertukar kepada gembira .. 

indahnya kalau dapat ulang balik saat saat tu .. aku nak alaminya dengan puas ..
sayangnya .. hanya sekali je aku dapat rasa saat saat tu ..

Oh tuhan ! jika masih diriku diberikan peluang ..
Izinkanlah aku untuk mencintainya ..
Andai waktuku bersamanya telah habis ..
Biarkan cinta ini hidup untuk sekali saja .
Biarkan cinta ini hidup untuk aku dengan insan yang aku sayang saja ..

Aku dah berjanji pada diri aku .. kalau aku dapat couple dengan dia .. aku akan jaga dia baik baik .. aku janji takkan berpaling lagi .. sebab dia je yang ada kat hati aku ..

tapi ..
Kalau aku dah putus dengan dia .. aku takkan cari pengganti lain lagi .. sebab 
'Cinta aku hanya untuk Dia' .. inilah janji janji aku .. aku sayang sangat dekat dia ..

setiap hari aku doa supaya aku dapat bersama dia satu hari nanti ..
tapi apakah tuhan akan makbulkan doa aku ?
aku harap tuhan makbulkan doa aku .. kerana itu sahaja yang aku pinta dari dia ..



Ya allah ! .. jikalau lah kau dengar seruan hambamu ni ..
aku ingin memohon padamu ya allah ,
kau berilah aku ya allah , kali ni saja ya allah..
dan aku takkan sia sia kan peluang ni ya allah ..
berikanlah aku untuk bersama dia ya allh satu hari nanti ..
aku janji ya allah takkan sia sia kan peluang ni ya allah ,,
aku teringin ya allah nak bersama dia ya allah ..
inilah impian aku dari tahun lepas aku mengenali dia ya allah ..
aku fikir tahun lepas aku takkan dapat berkenal dengan dia ya allah ,
ye lah siapalah aku .. tak de cantik pon ..
tapi sekarang aku macam tak percaya .. aku terasa macam mimpi dapt kenal dengan dia  ya allah .. aku berterima kasih padamu ya allah .,.
tapi ya allah yang ini saja ya allah aku mohon ..
berikanlah aku peluang ya allah untuk bersama dia .. berikan lah aku peluang ini ya allah ..
aku janji padamu aku takkan mensia siakan peluang ini ya allah ..
berikanlah ya allah aku peluang untuk bersama dia ya allah sebelum nadi aku mati ..
dan sebelum mata aku tertutup buat selamanya ya allah .. aku harap .. kau dapat makbulkan doa hambamu ini ya allah .. aminn~ 


KINI HANYA TINGGAL KENANGAN SEMATA-MATA:'(


Hola!



" Bonjour fellas! Thank you for your visit. Mira here , 15teen & SMKSS .Anyway, have fun reading this blog."

Tagboard

PUT UR CBOX CODE HERE

Calendar




MUSIC